Hundreda

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Emma Hammar - 13 februari 2010 22:18

Vår första utställning, det var kul, gick snabbt och var lyckat! Vi fick ett HP och väldigt fin bedöming som lyder så här:


Mycket god typ. Bra huvud. Fina öron. Korrekt bett. Bra skuldra, rygg och kors. Välutvecklad bröstkorg för ålder. Goda rörelser. Trevligt temperament.


Det var väl inte så illa!?! Jag tänker inte skriva så mycket idag. Men det var lyckat och jag var där för träningens skull. Han klarade av miljön bra, han var trygg. Om han blev osäker för en sekund så satte han sig bredvid mig för stöd och så var allt bra. Domaren var trevlig och det var en bra första utställning med trevliga och positiva erfarenheter.


Hans syster Ess var också med, det var jättekul att få träffa dem också, riktigt trevligt. Jag tänker låta filmerna och bilderna få tala för den här gången



Här kommer Ess!


Här är den stilige valpen med sin första rosett, som höll på att bli strimlor under foto  tagningen   

                           


Klicka på miniatyrerna så får ni större bild! 


            

                                                                   


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards