Hundreda

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emma Hammar - 13 april 2010 19:10

Kursen blev inställd pga sjukdom idag... jättetrist. Jag som redan hade åkt halvvägs och passat på att träffa farmor och äta mat innan kursen. Det är sånt som händer. Anledningen till att jag blev extra besviken är för att jag har sökt semester 6 tisdagar på rad för att kunna gå kursen, och om de lägger sista tillfället på en vardag så kommer jag inte kunna gå den... Har inga fler semesterdagar sparade   Ja vi får se hur det blir. En dubbellektion sista gången kanske eller en helg skulle ju sitta fint. 


Jaja om jag ska se något positivt i det hela så har jag inte kommit så långt med läxorna som jag själv hade önskat. Arrac gör fel och slutar rätt som det är! Ändå så går han in med en super schysst attityd när jag säger "ska vi jobba". Men jag tror jag vet var felet ligger - jag lägger ribban för högt. Annars skulle han inte göra så mycket fel. Samtidigt är han ju i en känslig ålder.


Jag vill så mycket och nu får jag nog ta mig i kragen. Jag har nog tränat lite för mycket med tanke på att han är en liten skit. Ändå så är det inte så många minuter per dag som jag tränar på läxorna max 10 min i snitt per dag (utspritt under dagen). 


Men han har ju faktiskt gjort 2 fina spår under veckan här. Och undersökt världen på lite andra sett så jag får nog ge mig... Ska inte träna på några dagar så han får en rejäl återhämtning. Vi ska bara vara valp ett par dagar nu   


Det blir inte alltid som man har tänkt sig! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards