Hundreda

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Emma Hammar - 16 april 2010 10:03

Ligger hemma i magsjuka!   Så himla trist och jobbigt. Fick bryta mitt pass i onsdags, satt och körde 676 till Norrtälje då jag började må illa... Så nu har jag väl smittat typ 60 pers i Norrtälje! 


Igår låg jag helt handlingsförlamad i soffan precis hela dagen. Jag tror inte ens att jag lämnade soffan mer än totalt 30 min på hela dagen. 


Arrac är jätteduktig. Han fattar att jag inte mår bra och har legat och sovit/vilat hela dagen. Han passade på och busa när jag släppte ut honom på baksidan men la sig genast då han kom in igen. Däremot är husse inte sjuk så när han kom hem så pockade Arrac en hel del på honom   


Pratade med Tina (uppfödaren) igår också. Hon har försökt raffsat ihop en valpträff på söndag som jag tyvärr inte kan delta på  Jag har ju spårkurs på söndag (om jag nu är frisk tills dess). Men jag ser fram emot kennellägret i juli då kommer jag att få träffa många syskon och även andra Blåvingar! 


Nu idag när jag är lite piggare behövde jag fördriva sjuktiden med att skriva av mig lite. Det finns ju inget tråkigare än att vara sjuk. Man orkar inget, allt gör bara ont - att ligga ner gör ont  Man kan inte träna hundarna... man kan helt enkelt inte göra ett enda skit annat än att glo på en fyrkantig ruta  


Men nu har ju i alla fall Arrac fått en rejäl återhämtning. Har inte tränat med honom sedan i söndags. Han fick lite miljöträning i tisdags men annars har jag inte gjort något med honom. Så jag hoppas på att polletten ska ha ramlat ner lite nu. Får se kanske tränar lite i eftermiddag om jag orkar. Lite klossträning med ingångar samt ligg med stimuluskontroll och omvänt lockande. 


Ha det!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards