Hundreda

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emma Hammar - 1 maj 2010 21:56

Nu är jag spårinstruktör!   Jag fick mitt diplom idag, har gått utbildningen hos DailyDog.


Det var sista dagen då vi jobbade med försvåringar samt problemlösningar. Jättekul, och Zelda var så duktig, min stora lilla korv   

Har en personspårs kurs som börjar i morgon, en fortsättningskurs för de som har kommit en bit spåret, ska bli så kul och se hur det har gått för ekipagen sen jag såg dem sist. 


Spåret är så himla kul tycker jag och jag hoppas att jag och Arrac kan debutera på appellen i höst! Men det är ju några fler delar än bara spåret som vi ska få bukt på först. Nu har jag utbildningen och nu ska jag ut och skaffa mig massor med erfarenheter från er kursdeltagare, egna tävlingar och från alla erfarna vänner som har varit med ett tag. Man blir ju lixom aldrig full lärd  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards