Hundreda

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Emma Hammar - 12 maj 2010 22:07

Ja det har inte hänt så mycket, lixom inget att skriva om. Vi har väl haft en rätt så trist och händelsefattig vecka. Arrac var med husse hela söndagen då jag höll kurser, privaträningar och problemhundsutredningar! Sen på måndagen börjar arbetsveckan igen. Har försökt att träna Arrac varje förmiddag den här veckan men han vill inte riktigt träna. Det enda som går framåt är koppelträningen. Kontakten har han backat lite i då det finns så mycket nytt så här har jag börjat kräva spontan kontakt av honom, han måste kolla mycket på mig som han gjode förut. Det skulle ju se ganska illa ut pm han insåg att han inte längre behöver hålla koll på mig.... DÅ kan ju jag glömma att ha en sån där fin lös springande hund   

Men jag spar Arrac till i helgen! Då har vi höga förväntningar! Vi ska på helgkurs i Tävling & Brukslydnad, lördag och söndag kl. 9-16 båda dagarna, så Arrac behöver sin energi till dess    Ska bli jättekul!


Killen gav mig en stolsryggsäck från Nordmark! Perfekt att ha på kurs, oavsett om man själv håller i den eller ska gå en... eller sitta och fika träna i skogen kanske 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards