Hundreda

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Emma Hammar - 26 juni 2010 23:33

Vilken rolig dag vi har haft idag, helt fullspäckad med roligheter!


Vaknade, gjorde mig och Arrac iordning, satte oss i bilen och styrde mot Södertälje. Bella mötte upp oss och vi åkte till Södertälje BK. Vi var där vid strax efter 13 och åkte inte hem förren 17:40. Ja vi tränade hund nästan hela tiden. Vi hade en liten break för lunch som vi handlade på vägen. Jag fokucerade på lydnaden. Jag fick nya tips och hjälp av Bella som har bra mycket mer erfarenheter än jag i lydnad. Vi har verkligen haft jätte kul. Har lite träning på film men det kommer senare, är inte hemma sover hos Bella och lånar en dator.


Innan vi skulle åka hem gick vi till agility hinderna. Jag som inte kan ett dyft började tränna in tunneln på Arrac, lite läskigt men det släppte fort och han springer som en virvelvind i dem. Han bjöd på det några gånger också! Jag tror helt klart att han är en framtida agility hund. Jag måste bara lära mig. Men det tar vi inte detta år, känner inte att jag hinner med allt. Fokucerar på lydnad och spåret.


Sen åkte vi och slängde hundarna i sjön! De hade så kul   


Sen hem och käka gillat! Mums!

Sen prata massa skit!   

Sen ut med hundar...

Sen göra i ordning soffan, kompost galler så hundarna inte lever rövare på natten...

Sen prata om morgondagen då vi tänker spåra! Ska försöka filma lite där med


Sen... ja - god natt

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards