Hundreda

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emma Hammar - 13 juli 2010 16:57

Visst att jag gillar värme, men det här är bara för mycket! Inte ens hundarna orkar göra någonting. Arrac orkar inte ens busa! 


Jag har spolat av dem med slangen alldeles nyss och tidigare idag. Jag är rädd att de ska få värmesalg! Men om vi ska tro på SMHI så ska det bli "svalare" det ska ner mot 20-23 grader nu under helgen. Jag hoppas verkligen det eftersom det är kennelläger torsdag-söndag och det går inte att träna hund i denna värme. 


Det ska regna ock åska inatt, jag hoppas det. Det är bra för min allergi det drar ner pollenet till marken. 


Jag har dessutom blivit dunder förkyld! Trodde först att det var min pollenallergi men allergin ger inte feber och ledvärk vad jag vet   Jag har beställt en friskhetsförklaring till på torsdag. Jag har fått tips om att köpa Kan Jang får de om det fungerar...


Nu vill jag ha svalare! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards