Hundreda

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emma Hammar - 14 augusti 2010 14:23

Nu är jag hemma efter kursen. Oj vad det känns i kroppen att jag har jobbat. Sprungit mellan deltagare och stått i solen och instruerat. Det känns vill jag lova, men jag är så glad för det var ett härligt gäng människor och alla var glada, trevliga och det verkade som om alla hade det trevligt och kul. 


Det var 12 hundar på kursen och totalt 20 personer! Jag var nervös att jag inte skulle prata tillräckligt högt, men det gick superbra. Har aldrig hållit kurs för så här många personer och hundar förut. Det är härligt när man känner att man växer efter varje kurs man håller, oavsett om det har gått bra eller dåligt så har man fått med sig NYA erfarenheter!


Jag och Camilla hade delat upp arbetsuppgifterna bra. Tidigare så gör man ju allt själv och det var så ovant att kunna säga "delar du ut svamp medan jag instruerar"? Det som också känns så otroligt bra är att jag och Camilla klaffar så bra ihop. Vi turades om att hjälpa alla deltagarna och varje gång jag kom till en deltagare efter att Camilla hade hjälp dem så kändes det precis som om de hade fått hjälp av mig gången innan.


Vi jobbar verkligen på samma sätt och tänker lika så det är underbart att kunna jobba tillsammans som vi har gjort idag. Det är ju rätt så ensamt att vara instruktör. Så det blir garanterat fler samarbeten med Camilla.


Här kommer några bilder som smakprov. Vi ska fota mer i morgon och då lägger jag in bilderna i galleriet då jag har fler bilder. Nu ville inte alla vara med på bild så jag hoppas att jag inte lägger upp bild på någon nu som inte ville. 


Här ser vi halva gruppen som är redo för kurs!


Här har jag lånat en liten Jack Russel tik på endast 5 mån som jag visar med inför gruppen, som också var mycket duktig på detta! 


Här har vi Camilla i egen hög person   


Här instruerar och också inför grupp, men här tog jag upp ett ekipage som fick träna inför hela gruppen.

    

Här ser vi resten av halvan av kursdeltagarna, utom de som inte vill vara med så klart.


Superkul har vi verkligen haft! Mer kommer i morgon då vi kör 3h till! Om någon av mina kursdeltagare läser detta så får ni INTE träna hundarna något mer idag, de måste vila         


Vi ses i morgon!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards