Hundreda

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emma Hammar - 20 augusti 2010 22:02

Ville bara visa lite hur det ser ut. Arrac har fått ca 5 min träning på targetstick och så här ser det ut.


Smaka lite...  


Nej, dutta var det...

 

Coolt, är det så man bugar     

Av Emma Hammar - 20 augusti 2010 19:46

Nu har jag klarat mig genom hela den här veckan efter semestern.


Blir det ledigt i helgen då?? Nja inte hela. I morgon ska jag träna två projekthundar i probelmbeteenden. Den första har jag tränat länge så de ska "bara" få vidare coaching. Den andra är en helt ny hund som har problem med olovligt jakt beteende. Så där blir det en längre träff då jag ska "lära känna dem". 


Ja så några timmar jobba blir det i morgon. Men det är bara roligt så det gör ingenting. Jag är helt ledig på söndag och då ska jag ut och jobba med lillplutten!


Jag vet jag har inte lagt upp 11 månaders bilderna än, de kommer. Klickade nyss in honom på en target stick. Hans fösta beteende som han bjöd på var ju att HUGGA den. Haha vad han är rolig. Men snabblärd som han är insåg han fort att man ska ju dutta på den med nosen!


I dessa lägen är det kul med snabblärd hund. Det var husse som ville lära Arrac snurra runt, så jag tog fram targetsticken som han ändå ska lära sig. Det är kul när husse vill träna med hundarna. Han använder sig av boken "Hundlekar, stimulerande träning för smarta hundar" det är hans träning gudie när han får för sig något    


Det är en liten men underbar familj jag har   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards