Hundreda

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Emma Hammar - 29 augusti 2010 21:21

Idag var det hundmöten, alltså praktik hela dagen. Det är alltid kul att se hundar in action! Man lär sig alltid något nytt att se hundarna. 


Jag hade ett par med sina hundar som jag har tränat med sen i mars, som kom och ställde upp i vår utbildning. Tack vare dem och de andra hundarna som kom har vi lärt oss nya saker. Mina hundar som kom var verkligen jätteduktiga. De visade vilka framsteg de har gjort sen jag började träna dem. Dessutom hade de jobbat så bra att vi kunde ge dem fler verktyg att jobba med så kan de göra träningen ännu mer effektiv. Jättekul att se, verkligen. 


Efter en lång dag är det skönt att komma hem. Jag har inte varit ledig en enda dag sen semestern tog slut den 12 augusti. Sen jobbar jag hela veckan och nästa helg är det kurs igen, jobbar hela veckan där på sen är det spårläger hela helgen så ja... jag vet inte när jag blir ledig nästa gång   Sommaren 2011??? Fast då kanske jag har kommit igång ännu mer med företaget så jag inte kan ha semester  


Jag älskar det jag håller på med (inte bussförar yrket dock) Men företaget och hundträningen är underbar. Jag sitter redan nu och små planerar för vårens kurser. När jag vet själv vilka datum som jag går utbildning  under våren så släpper jag kursplaneringen. Det kommer dyka upp ett flertal helt NYA kurser i utbudet!


Har varit ute en halvtimme med Arrac och tränat trots att jag var så trött. Han har vari hemma hela dagen så jag kände att vi behövde lite kvalitetstid tillsammans idag. 


Nu ropar Robert på mig, han har stått och gjort en äppelpaj!!!   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards