Hundreda

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Emma Hammar - 5 september 2010 19:55

Jag älskar mitt jobb! Ja inte bussförar yrket, utan jag menar hundjobbet. Jobbade i går med en ny kurs och idag körde jag och Camilla på i totalt 6h bara ren hundträning. Sen blir det alltid lite mer då någon vill prata före och efter kuren. En fullspäckad helg kan man säga! Men så roligt!


Här kommer lite bilder från kursen i Gillinge. Det blev tyvärr ingen bilder från sista tillfället i Riala kursen då det krävdes lite mer av mig och Camilla då ekipagen var mer utspridda i skogen för att söka kantareller!


Här ser vi mig och några av deltagarna


      

Här har vi tre helt olika individer. En ung cocker flicka, en blandras tjej och en riktigt ung Lagotto hane på 6 mån


Collien Otto


     

En glad labbe kille, en pigg pincher och en söt blandras tjej


   

Lilla Chicko får sittarbtestecken på och Lagotton Wilma drar ut i ett sök 


   Här är resten av deltagarna. Nu har de flesta kommit med i bild. Fler bilder kommer på hemsidan, men inte idag då jag är helt slut!


Ja instruktören kan också bli trött   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards