Hundreda

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emma Hammar - 6 september 2010 21:51

Nu är det fullt ös hela tiden. Vet inte när jag kommer vara ledig nästa gång...? Jag har inte bokat upp mig på julafton... Jo jag jobbar ta me fan då också!!!


Jaja den här veckan är fullspäckad

  • Måndag - Kör buss
  • Tisdag - kör buss
  • Onsdag - Träna med Arracs kullsyskon, träna problemhund och träffa Camilla och planera spårlägret. 
  • Tordag - jobba på hunddagiset
  • Fredag - spårläger
  • Lördag - spåläger
  • Söndag - spåläger
  • Måndag - Kör buss
  • Tisdag - kör buss
  • Onsdag - Träna  problemhund 
  • Tordag - jobba på hunddagiset
  • Fredag - Köra buss
  • Lördag - Noskurs (Arrac 1 år!!!)
  • Söndag - Kantarellsök + Vardagslydnad 2

Ja som ni ser, det är två veckor fram i tiden och veckan därpå ser lika fullspäckad ut den med, fast då är vi på utbildning hela helgen. Nästa datum som jag INTE har planerat in något är lördagen den 6/11 - undrar om jag ska ligga i soffan eller om jag ska försöka träffa lite vänner då    


TUR att det är kul också   Annars skulle man aldrig orka med allt! 


Nu ska jag gå ner och steka bacon och äta avokado sallad, jag är lite hungrig här på kvällskvisten, kom nyss hem från jobbet...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards