Hundreda

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emma Hammar - 9 september 2010 23:01

Var på kursen igen, andra tillfället. Arrac tycker att detta är superkul. Han var mer fokucerad idag, framsteg gillar vi. 


Jag är trött nu och ska sova men jag måste bara nämna att det gick bra på kursen idag!


God natt!

Av Emma Hammar - 9 september 2010 22:48

Nu pratar jag om gårdagen. Jag kom inte hem förren kl 01:00 på natten så det var inte läge att blogga då!


Först träffade jag Arracs systar Ess och Peace. Även Svante (Ess flock) och Boder collien Bim. Vi tränade på Vallentuna BK. Det var agility på schemat. Men lydnadsnördar som man är lyckades vi få till en platsliggning och lite tandvisning också!


Sen tränade jag problemhund i 2h och sen bar det hem till Camilla för att vi ska planera spårlägret som vi har imorgon!


Åå självklart några härliga bilder!!!


  

Arrac kört hårt på däcket


      

Lite blandat. Ess kör hopp och slalom. Peace tränar lite passivitet också.


   Platsliggning med fem hundar, Arrac ligger i mitten


   Lite hakan i marken också


   Självklart lite röjröj!!!


      

Mer röj...


   Fem leriga hundar. Givetvis hittade de gyttjan   Arrac dök nog längst ner, han var mest grå...


Vi hade en jätte trevlig dag! Superkul!!! 

Vi tränar och träffas alldeles för sällan!!!


Kul att träffas   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards