Hundreda

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

En succé!!!

Av Emma Hammar - 12 september 2010 21:18

Oj vilket spårläger vi har haft! Det har varit helt otroligt vad allt har gått bra! trevlig grupp, glada och duktiga deltagare och god mat. 


Har suttit och läst allas utvärderingar nu när jag kom hem. De är VERKLIGEN nöjda!!! Så himla kul! Då vet man att man har gjort ett bra jobb. Vi ska inte tala om vilket jobb alla deltagare har gjort, de har varit så duktiga, lyhörda och läraktiga!


Självklart kör vi lite bilder på detta!


Den där spillivinkeln är då Camilla, det ska föreställa den andra instruktören      

Bella spårar


Zeero spårar. Sista spåret idag och det var också det bästa spåret han har gjort på hela helgen! Bra jobbat!

 

Nikko 9 år hade också sitt bästa spår på eftermiddagen idag. Hon var väldigt duktig. Gamla hundar kan lära sig att sitt!   


Vilken söt Zeero

  

Rozzi sitter och väntar på att få ta det sista spåret för dagen...

 

Kan ni tänka er, det här blev även hans bästa spår!!! Han jobbade super! Jag fick rapporter om detta spår då jag var på villovägar i skogen. Va duktiga det är!

 

Bella fick ny försvåring med bara pinnar i sitt spår. Hon var toppen och apporterade in två av tre! Superbra spår även för henne på sluttampen.   


Ja... Det är instruktören som krälar på marken (jag) Vi ska få igång leken med Chance. Även han gjorde ett jättebra spår trots att var var såå trött. Super!!!

 

Jag coachar i Disels spår. Han har fått vinkel som försvåring och han tog deta som en dans på rosor! Så bra. Fasen ALLA fick jättelyckade spår på slutet!

 

En del av gruppen som diskuterar sina spår

 

Ja Camilla ska inte komma billigt undan! Det blir träningsvärk i morgon, hehe    


Jag kan inte fatta att alla gjorde så bra i från sig sista spåret, sista dagen. De ska ju vara helt slut!!! Underbart bra jobbat av alla!


Det nedslag vi fick i utvärderingen var att det saknas en fortsättning på detta... Det var ju tråkigt att få så kritik    Så nu måste jag och Camilla ta det "tunga" beslutet om vi ska starta upp något nytt, hehe. Det är väl klart att vi fixar mer!!!


Förvänta er ett nyhetsbrev snart! Tack för den här helgen! Nu är jag trött och nöjd och ska sova. 

 
 
Ingen bild

Mia & Bella

13 september 2010 00:00

Verkigen ett toppenläger!
Vi har både lärt oss massor och haft kul! Du och Camilla är jätteduktiga och engagerade instruktörer!

Nu ska vi också sova, vi är både helt slut! =)

Bella hälsar!

Emma Hammar

13 september 2010 09:50

Jag är så glada att ni är nöjda, det är vi också. Tänk på att ta det lugnt och så ses vi i veckan!

Krama Bella från mig!

 
Ingen bild

Camilla

13 september 2010 14:11

Tackar för en kanon helg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hammar - 26 maj 2013 22:57

Nu vill vi starta om med en ny blogg och med ny motivation för träning och livet med hund! Den här kommer ligga kvar vill inte radera alla minnen, framförallt inte eftersom Zelda finns med här      NYA BLOGGEN ...

Av Emma Hammar - 25 maj 2013 23:28

En spännande dag och kollat på ett par hundars MT. Kul och spännande! Det är första gången jag ser det nya. Jag såg en Rottistjej och en Aussiekille båda snart fyra år. Bilden är på Disco som inte var ett dugg rädd för dumpen! Precis som han träf...

Av Emma Hammar - 24 maj 2013 12:47

Mitt och Arracs akilleshäl i lydnaden är fotgåendet! Ja varför då? Matten verkar tycka att det var det tråkigaste att träna helt enkelt    Jag har nog också gjort alla tabbar man kan så alla dessa känner jag till väl    Nu då ska vi se om jag lyckas ...

Av Emma Hammar - 23 maj 2013 21:06

Lite miljöträning blev det innan vi skulel in till Jessica Pelz för återbesök. Jag gillar att han börjar få ett fint lugn i milöer och bara kan lägga sig fint när jag sätter mig.       Jessica hade massor med positivt att säga. Vi är på rätt...

Av Emma Hammar - 22 maj 2013 15:02

Jag och Arrac drog till Norrtälje för att möta upp Angelica och hennes hundar Bowie och Ink för en promenad. Vi har var ute i 1,5h och strosade runt i lugnt tempo. Arrac blir påverkad av tempot och kan lättare bli stressad vid ett hundmöte än om vi b...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards