Hundreda

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Emma Hammar - 14 september 2010 23:08

På lördag fyllar Arrac och hans syskon 1år!!! Tänk vad tiden går fort   De var ju nyss små bäbisar!


Hur som helst så önskar sig Arrac en sån här


Kamprulle sydd 2 handtag Gappay


Kamleksak med två handtag. Det för att det är roligt men samtidigt så han kan få ett bra grepp som inte bidrar med tugg!


Hinner dock inte få den innan lördag. Har en back-up present, dock inte lika bra som denna...

Av Emma Hammar - 14 september 2010 21:45

Ja full rulle var det här som vanligt. Smäll på fingrarna blir det också, jag har INTE sprungit idag!!! Ajaj då hade det blivit 4:e veckan på raken. Men tanken var att ta det i morgon. Det är MYCKET farligt att säga att något ska göras "i morgon" då finns ju risken att det aldrig blir av. Min ursäkt är att jag hade lite ont i magen... Vaddå en ursäkt är en ursäkt och man kommer aldrig någon vart på sådana   


Den här veckan...


Måndag: Buss

Tisdag: Buss

Onsdag: Problemhund - antijakt, målaren kommer och börjar med vardagsrummet. En kompis har födelsedags fika. Åka till klubben för skott träning??? (Om jag hinner allt)

Torsdag: Myzen's Hunddagis, Agility kurs 

Fredag: Buss

Lördag: Noskurs i Riala - FULL!

Söndag: Kantarellsök, Vardagslydnad 2  - FULL!


Ja massor som vanligt. Vardagslydnaden går inte riktigt varje helg då jag åker på lite utbildningar och kurser. Nu blir det 5 ggr för vardagslydnaden och 3ggr på noskursen. De är så smockfulla som det bara kan bli. Måste verkligen ha fler kurser till våren då alla inte får plats! Det är ju synd!

Av Emma Hammar - 14 september 2010 10:08

Fick just Hundsport i brevlådan och sitter och bläddrar till frukosten. En artikel som verkligen är bra som jag rekommenderar ALLA att läsa. Nått tips hittar nog de flesta som kan bättra på er inkallning!


Artikeln finns i nr 9/2010

s. 52-55


Skriven av Yrsa Franzén-Görnerup 


Väldigt bra läsning. Läs den du med!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards