Hundreda

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Emma Hammar - 18 september 2010 21:15

Arrac börjar med att visa upp sin nya leksak som han fick i present!


        

Kom och lek med mig!!!


 

Här var han inte stor!


  

Tror han var tre veckor på den bilden


     

7 veckor gammal respektive 8v då fick ta med oss honom hem!


Här var han väl söt!?


     

Liten med stora "syster" Zelda som tar bra hand om Arrac


   

Miljöträning i Stockholm när han var 11v gammal


Full rulle från tidig ålder, här glider han fram på golvet efter att ha slängt sig ner i farten!


   

Lydnadskurser och utställningar har vi hunnit med. 


  

Träffat bror Puppe också


Lekt med syster Ess flera gånger


   

Träffat andra hundar och älskar sin matte lite för mycket...


   

Spåret är han kung på och uppletandet inte heller så illa! Han har drivkraft och motivation!


   Haft semester på Öland 


Börjat träna agility


 

Lyndad är riktigt kul


   Ja det var lite om min lilla Arrac. Han har hunnit med en hel del i sitt liv.


Hade tänkt starta honom i kalss1 under hösten men kommer troligtvis att skjuta fram det då vi håller på med lite frö mycket saker på en och samma gång (alltså jag...) Så jag har inte lagt den fokus på lydnaden som jag hade hoppas och planerat. Så under våren kommer vi nog att starta och förhoppningsvis också apellen under nästa år. Så blir det också röngen och MH som står på schemat. Mycket är det vi ska göra

Arrac & jag!!!


Grattis min lilla älskling! 

Av Emma Hammar - 18 september 2010 13:41

Arrac och hans syskon blir 1år idag!!!! Här har jag snott en bild från kennel mamma Tina på alla syskonen och Tosca och Ozzy som är mamma och pappa till kullen. I mitten högst upp är de stolta föräldrarna till Arrac och hans syskon   


Från vänster högts upp har vi Puppe, Tocsa, Ozzy, Peace, Kaka, Spice, Yoshi, Marre, Borre, Ess och lilla Arrac sist! 


Detta var grattiskortet som Tina skickade till oss alla i Joy of Baking kullen!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards