Hundreda

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emma Hammar - 19 september 2010 23:01

Hade tänkt blogga massor men jag är SLUT! Två kurser idag och det var en utmaning, framför allt när när jag inte sov något bra inatt   


Men jag kan kort säga att vi hade SKITKUL på vardagslydnadskursen! Jag har aldrig skrattat så mycket på kurs förut. Och gruppen blev snabbt tajt. Jag hade en viss övning som släppte på alla hämningar människor sins emellan! 


Det här är första kursen där deltagarna dras till varandra och pratar i pausen redan första tillfället! Superkul   


Kul var det och duktiga var dem! Tack för en kul dag med er!

Av Emma Hammar - 19 september 2010 13:02

Kommer nyss hem från det absolut sista tillfället i kantarellsök. Nu dröjer det ett helt år innan de sparkar igång igen!


Det var jätte många som hade önskat ett tillfälle till inför nästa sesong i "skarpt" läge. Så vi ska försöka fixa till en sådan 1-dags kurs nästa år för er som vill. 


Nu ska jag bara äta och sen dra vidare till nästa kurs! Det är vardagslydnad 2 -specialkurs som börjar idag. Special är för att det är klicker intro och apportering i denna kurs, uppbyggd efter önskemål. Så det är första tillfället idag. Det blir en smockfull kurs på 8 ekipage! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards