Hundreda

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Emma Hammar - 21 september 2010 20:14

Nu har jag utformat en tävling för er - mina bloggläsare! 


Tävlingen går ut på att träna sin hund i ett valt tema av mig. Träningen ska filmas och redovisas i sin egen blogg. Jag tittar på hur VÄL ni utför träningen. Jag kommer ge en motivering till vinnaren som alla kan läsa i min blogg. 


Ni har 4 veckor på er att träna. Tävlingen avgörs måndagen den 18 oktober!


TEMA: bakdelskontroll 


För att vara med och tävla så skriv en kommentar i DETTA inlägg med ditt och hundens namn samt er blogg så jag kan följa er träning. Du kan gå med i träningen när som helst men ju fortare ju mer hinner du träna. 


Här kommer ett smakprov på hur ert bidrag skulle kunna er ut




Om jag ska motivera min och Arrac's insats i detta videoklipp så var det inte så bra. Först tränade vi på halt underlag vilket bidrar till att tassarna glider. Han var lite för het då vi inte tränat på ett tag. Så för er skull välj t ex underlag osv till er fördel!


Nu hoppas jag att det blir ett gäng som är med och tävlar! Detta är för att få en spark där bak och komma igång och känna lite press i träningen!


Önskemål om nästa tema tas också emot i detta inlägg!

Av Emma Hammar - 21 september 2010 16:32

Nu har jag beställt mig en iphone 4! Den ska komma senast om 4 veckor. Hoppas den är så bra som alla säger. Annars blir jag ledsen...

  

Av Emma Hammar - 21 september 2010 09:44

Jag fick sova i natt! Underbart! Visst är jag fortfarande sliten då jag inte har sovit bra på en hel vecka, men det känns att jag åtminstone sov bra inatt, av utmattning!


Då kanske jag orkar göra lite saker idag, lugnt såklart så jag orkar komma tillbaka till jobbet såklart. 


Ska se om jag kan utforma den där tävlingen...    Det var ju i alla fall två som var på! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards