Hundreda

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Vill ha en ny frisyr

Av Emma Hammar - 9 januari 2011 23:29

Har brist på annat att göra så nu har jag suttit och kollat på frisyrer på nätet. Jag vill snygga till håret och kanske göra något nytt. Har har svårt för att bestämma mig om jag ska fortsätta på den korta linjen eller om jag ska spara ut håret och ha lite längre frisyr? 


Här är två frisyrer jag gillar. Båda påminner om den jag har idag, bara lite annorlunda.


 

Den här känns ganska mycket jag tycker jag nog. Om jag ska ha den så ska jag behålla luggen. Klippa kortare runt öronen och i nacken och behålla mer längd mitt på skallen.... Hmmm


    

Den här är ganska Lik den förra. Men jag gillar det med att köra flera färger. Inte just de färgerna men andra. Den här är lite längre framför öronen, kortare mitt på huvudet och luggen är lite som den jag har idag. Behöver nog tunna ur mig och klippa kortare ovanför ena ögat...


Jag gillar att vara snygg i håret. Nu känner jag mig sunkig eftersom jag fixar inte håret när jag bara är hemma så går helt inte förbi spegeln alls.... Eftersom jag har uniform på jobbet så kan jag aldrig ha sygga kläder och känna mig fin. Så jag kör på att vara riktig snygg i håret istället     Måste faktiskt säga att det är ganska ofta som helt främmande människor kommer fram och säger att jag är snygg i håret! Folk som går på bussen eller på stan?! Jag har bytt frisyr ganska ofta, eller färg eller gjort något nytt lite då och då. Aldrig samma gamla tråkiga jämt   


Vad tycker ni som vet hur jag ser ut? Vad skulle passa mig? Något annat förslag? 

 
 
Emmelie

Emmelie

10 januari 2011 10:08

Kul med er Aussie i huset=) full fart=) funderade ett tag på att skaffa en sådan, eller många gånger men de får vänta, jag har ju papillon, pomeraninen och sambon har ju schäfrar..

Sv: ja de är alltid kul att utbilda sig inom de man tycker är skoj=) och hundar är ju alltid roligt=)
Det är viljashundskola i stockholm ja ska gå=)
hoppas att den är bra.. man får ju plocka ut de man själv tror på annars=)

http://www.emmeliehultman.eu

 
Gika och Diesel

Gika och Diesel

10 januari 2011 13:32

Jag tror att den översta frisyren skulle passa dig superbra!

http://www.thedogdiesel.blogspot.com

 
Elin

Elin

10 januari 2011 16:53

Åh samma här, ska till frissan imorrn (:

http://www.fluffmonster.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hammar - 26 maj 2013 22:57

Nu vill vi starta om med en ny blogg och med ny motivation för träning och livet med hund! Den här kommer ligga kvar vill inte radera alla minnen, framförallt inte eftersom Zelda finns med här      NYA BLOGGEN ...

Av Emma Hammar - 25 maj 2013 23:28

En spännande dag och kollat på ett par hundars MT. Kul och spännande! Det är första gången jag ser det nya. Jag såg en Rottistjej och en Aussiekille båda snart fyra år. Bilden är på Disco som inte var ett dugg rädd för dumpen! Precis som han träf...

Av Emma Hammar - 24 maj 2013 12:47

Mitt och Arracs akilleshäl i lydnaden är fotgåendet! Ja varför då? Matten verkar tycka att det var det tråkigaste att träna helt enkelt    Jag har nog också gjort alla tabbar man kan så alla dessa känner jag till väl    Nu då ska vi se om jag lyckas ...

Av Emma Hammar - 23 maj 2013 21:06

Lite miljöträning blev det innan vi skulel in till Jessica Pelz för återbesök. Jag gillar att han börjar få ett fint lugn i milöer och bara kan lägga sig fint när jag sätter mig.       Jessica hade massor med positivt att säga. Vi är på rätt...

Av Emma Hammar - 22 maj 2013 15:02

Jag och Arrac drog till Norrtälje för att möta upp Angelica och hennes hundar Bowie och Ink för en promenad. Vi har var ute i 1,5h och strosade runt i lugnt tempo. Arrac blir påverkad av tempot och kan lättare bli stressad vid ett hundmöte än om vi b...

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards