Hundreda

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Emma Hammar - 15 januari 2011 20:44

Har tränat lite apportering idag med båda hundarna. Zelda har en jättefin arbtes attityd. Fattar inte vart den har kommit ifrån. hon har nog lackat ur totalt på mig för att jag alltid tränar Arrac och inte henne så mycket längre. Arrac var inte alls så bra, nu kommer pipen igen. Måste träna in attityden bättre när apporten kommer fram. Nu utnyttjade jag Zelda mycket då han misskötte sig och pep så fick hon jobba. Arrac såg ut som han sålt smöret och tappat pengarna! Haha sen gjorde han lite bättre ifrån sig efter det! Men mycket mer attityd måste vi fokusera på!


Har varit en slö dag på soffan. Fick jätteont igår igen, det kommer och går   Nu ska jag, husse och hundarna gå ut en sväng. Har något mindre ont nu. 


Det  Hurtta täcke som har bar reflexer och några jättebra "lysen" på Arrac som verkligen syns i mörkret. Jag kan ju som sagt inte ha honom kopplad så han måste synas i mörkret om en bil skulle komma. Nu tänker vi gå åt ett håll där det kommer extremt lite bilar, men ändå! 


Hur har eran dag varit? Någon rolig hundträning? 

Av Emma Hammar - 15 januari 2011 17:23

Nu funderar jag på om jag ska sticka sockor till mig! Camilla har gett mig ytterliggare en order    Jag har stickat massa sockor till andra men inte till mig själv. Jag har frusit om mina fötter idag och Camilla tyckte att jag skulle göra de där efterlängtade sockorna till mig själv   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards