Hundreda

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Emma Hammar - 24 januari 2011 19:14

Nu börjar det fyllas på i vårens kurser. några är redan fulla men man kan anmäla sig till en reservplats eller som observatör på dessa kurser. Kan bli återbud i sista minuten. 


Här är kurserna som startar nu i februari och mars


Vardagslydnad 1 - platser finns 

Valpkurs - 1 plats kvar

Inkallningskurs - 1 plats kvar

Hundmötes kurs - 3 platser kvar


Anmäl dig nu!

info@hundreda.se 

076-31 88 475 

Av Emma Hammar - 24 januari 2011 16:08

Vill du titta på en riktigt bra etolog så ska du se Per Jensen. Jag kollade nyss på en av hans föreläsningar som ligger ute på UR. 


Han pratar om hur rangordningen fungerar... Eller finns det rangordning?


Klicka här för att se den! 

Av Emma Hammar - 24 januari 2011 15:15

Jag vet inte hur jag kom på det men jag bara testade att kommendera "ligg" under en inkallning. Och ta mig fan på att hunden lägger sig!


Var tvungen att testa igen och nu filmade jag med mobilen! 



Visst är han duktig min lilla skitunge   

Av Emma Hammar - 24 januari 2011 13:35



Har nu gjort en till rolig leksak och den har gått igenom besiktning och kvalitets test av Arrac och var mycket uppskattad!


Detta är två leksaker i en!

Så här ser den ut. Den har två handtag med en förlängning och två tampar på änden att hålla/bita i. 


      

Arrac visar stolt upp användningsområdena. Du kan hålla i två handtag och hunden biter mellan så har du stöd och hunden får ett bra grepp! Men förlängningen sen så kan du hålla i ena handtaget och hunden kan få jaga de små tamparna och busa längre bort från dig!      


För vissa hundar är det jobbigt att leka nära och då är denna leksak perfekt. Du låter hunden jaga tamparna och kampa på litet avstånd från dig. När hunden sen börjar känna sig bekväm i att leka nära så har du leksaken med två handtag. Givetvis passar detta alla lekglada hundar då du har fler en ett sätt att välja att leka med din hund! Perfekt belöningsleksak! 


Leksakerna kommer att genomgå en värdering av Camilla så det blir rätt marknadsvärde på dem! Här går vi in seriöst   

Av Emma Hammar - 24 januari 2011 12:10

Nu ska jag börja jobba på halvtid i morgon. Det var en liten förändring i nacken men inget farligt. Ska se sen vad sjukgymnasten säger också. Men läkaren sa att det kommer bli en del sjukgymnastik för min del... Jag har fortfarande ont men kommer väl ha det ett tag till. 


Ska jobba fyra timmar i morgon, men det går inte så bra att få tag i någon på jobbet så jag kan tala om att jag kommer   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards