Hundreda

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Emma Hammar - 31 januari 2011 21:27

Idag är sista chansen att göra ett ryck att bidra till månadens tävling med att apportera så många föremål som möjligt! 


Måste säga att det var lite snålt med bidrag denna gång, men några har vi! Skrämde jag alla med apportering? Lovar att ta något lättare nästa gång   


I morgon visar jag vinnaren, och jag har redan bestämt mig OM det inte dyker upp fler bidrag under kvällen!


Vinnaren kommer att få leksak att kampa med eller appotera   

Av Emma Hammar - 31 januari 2011 21:08

Jobbade en kort dag idag men var helt slut efter 2 timmars körning. Allt gick bra men så stel jag är! Ska till sjukgymnasten på onsdag så kan kan ju hoppas på att lite massage ingår i min rehab    Men det blir väl säkert så att jag får träna eller något som jag måste göra på eget bevåg   Nä men det känns skönt att få lite hjälp på traven med den sista smärtan och stelheten! 


Snart så hoppas jag att alla mina stackars ekipage får sätta igång igen! Så fort jag bara får klartecken så hoppas jag att här i mitten av februari att massa mail rullar ut med tider om alla era träningar med era vovvar! 


Jag känner mig mycket bättre, känns fortfarande när jag belastar men inte alls lika mycket. När jag bara "är" så känner jag min nästan som människa igen   

Av Emma Hammar - 31 januari 2011 12:30

Nu har jag grindar till min lilla bil! Robert fick göra en egen lösning eftersom grindarna krockade med lastgallret men han svetsade ihop dem    Så nu har jag hundgrindar i båda bilarna! Zelda får absolut inte plats i den lilla bilen, men den stora är hennes    Känns så bra och så har jag en så händig och duktig kille   


Har varit ute på en långis med Arrac och vilket busväder det är är. Soligt med blåser som bara den! Ja han måste vara utbytt min hund... Nu gick han inte så bra i koppel, han hängde mest i det    Jaja han är ju trött efter går dagen så jag tjatar inte på honom. Men jag håller kopplet kort eftersom det ändå är viktigt att hålla på regler och rutiner ÄVEN när hunden är trött. Jag tränar honom inte men samma regler som vanligt - Det kallas att vara konsekvent! Även om det var jobbigt för matten   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards