Hundreda

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma Hammar - 3 februari 2011 19:57

Egentligen inte men det lät kul! Tog en avfart för tidigt och letade efter McDonald's. Nu köper Camilla maten och jag sitter med hundarna i bilen. Jack och jag slåss med tratt och tuggben... Nu kommer maten :)

Av Emma Hammar - 3 februari 2011 12:24

Är snart färdig för att åka. Eller snart åker väl om en och en halv timme. Packat färdig det mesta ska bara ut med allt i bilen. Jag måste äta lunch innan jag drar. Sen ska jag handla lite käk att ta med mig ner också, köper nog en del godis också som vi kan smaska på! Har inhandlat massa ben och godis till Arrac så då kan jag väl få lite också   


Skitväder var det idag men jag och grannen gick ut en kortare sväng idag men det tog ända en timme och en kvart. Men vi stod och pratade säkert 20 min innan vi gick åt var sitt håll. Återigen bra passivitets träning! I den här takten kommer Arrac bli en mästare på passivitet!



Längtar tills det är ljust, varmt och grönt ute! Det gör Zelda också   Det bästa hon vet är att jäsa i skuggan i sommar värmen!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards