Hundreda

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Emma Hammar - 13 februari 2011 22:31

Så var det andra och sista dagen på vår intensiv kurs i klicker grund. Vi hade lika kul idag och alla jobbade stenhårt och alla lämnade oss trötta men mycket glada och nöjda!


Lite blider som berättar hur kul det är att gå kurs hos mig och Camilla!


Det är ju så man skrattar med dem när man ser bilden!


    

Bilder på nästan hela gruppen. Vi har en avlång ring så alla fastnar inte på bild samtidigt.


   

Här har vi Charlie, Tauro och Pepsie


   

Bamse, Buster och Lea


   Nelson med lillmatte som bär huvudansvaret för träningen. Hon kämpade på hårt vilket gav resultat i deras träning, tros en skadad hand! Bra jobbat tjejen!


   Roy hamnade inte på någon bild igår så han får en stor plats   


 

Roy igen som tränar på target coh Nelson


Här instruerar jag inför gruppen och vad fasen det är jag håller på med på bilden vettetusan! Jag tror jag pratar om belöningsplaceringar!!!


Kolla hundarna! De är HELT utslagna och SÅÅÅ trötta!

 

Även resten av gruppen! Alla ligger och sover! Vi håller på att avsluta denna kurs!


I vår eller sommar kommer en klicker avancerad! Vilket är en fortsättningskurs för den som vill fördjupa sig i ämnet! Det kommer att komma en till klicker grund som denna innan fortsättningskursen startar! Håll ögonen öppna!


Till er alla som gick kursen - BRA JOBBAT!


Tack för denna trevliga kurs!   

Av Emma Hammar - 13 februari 2011 15:01

Jag har nu tränat med min lilla tönt till hund. Det började inte så bra men vi fick till det på slutet. Ja ingen vet ju vad fasen jag pratar om men Husse filmade så jag kommer lägga upp filmen ikväll. Nu måste jag nämligen käka för att sedan dra till DjurMagazinet för klickerkurs!


Mer skoj kommer ikväll!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards