Hundreda

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Emma Hammar - 24 februari 2011 21:19

Det har inte blivit någon som helst hundträning idag för mina hundars del. Husse har varit underbar och tagit hand om dem idag   


Imorgon blir det en lång dag på jobbet men forhoppningsvis hinner jag träna innan jobbet, får se vilken tid jag vaknar! I helgen blir det problemhundsutbildning och eftersom vi inte kommer ha några projekthundar med oss så kan vi ta med våra hundar för en gångs skull vilket känns jätte bra! Arrac får då miljöträning och förhoppningsvis kan vi träna lite också på lunchen eller något   


Här har man så att säga fullspäckat schema!

Av Emma Hammar - 24 februari 2011 18:23

Det var första dagen på hundstallet idag. En bra dag men ändå vad trött man kan bli efter bara 6 timmars arbete. Jag fick gå med totalt 4 hundar idag. Sen vek jag lite rentvätt och hackade loss skit från hundgårdarna. Jag hade lite tid över då det var mycket personal idag så jag klippte även massor med klor. Jag klippte alla klorna på totalt 8 bedårande valpar vilket tog minst en timme. Sen att jag luktade valpkiss hela jag är mindre bedårande   


Två av de 8 valpar jag klippte klorna på! Bilden lånad från Hundstallets hemsida!


För att se hundarna som jag jobbade med idag så gå in på Hundstallet!

Jag gick ut med Balou som finn på bild och så klippte jag klorna på Sheilas valpar som finns för omplacering. Övriga hundar jag jobbade med är inte till omplacering ännu. 


Vill du hjälpa en hund från hundstallet så kan du kontakta dem! 


Det är kul att få hjälpa till och göra någon riktig nytta för de som behöver den allra mest! 


Trött och glad   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards