Hundreda

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Emma Hammar - 25 februari 2011 21:14

Slutade en timme senare än vad jag trodde... Ingen hundträning idag heller. Jag testade visserligen hur apporteringen i klass 2 ser ut. Inte så bra. Han griper apporten på klossen, slappt grepp och sätter sig snett. Jag har INTE tränat klass 2 ville bara se hur det ser ut så jag vet VAD vi måste träna på. Men något som var jättebra - Han satt kvar när jag kastade apporten! Det är verkligen jättebra   


Det var en ynklig träningsinsats idag... juste tränade lite ordförståelse också

"sitt-ligg-stå-ligg-stå-sitt..." Det gick ganska bra, han har börjat förstå ordet "stå". 


Nu blir det taco och fredagsmys med kille och hundar! Imorgon utbildning och träning med Camilla och Jack! 

Av Emma Hammar - 25 februari 2011 08:59

Fick ett gulligt mail av en kursdeltagare som hittade en söt film på YupTube. Du behöver inte ens ha någon hund för att träna klicker! 


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards