Hundreda

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Emma Hammar - 27 februari 2011 18:24

Det var fortsättningen idag på lukdisrimineringen med våra hundar idag, och raskunskapen såklart. Bjuder på lite bilder av dagens träning. Nu är vi nästan klara med utbildningen nästa gång är om 5 veckor och då är det examen!!! Sen är vi klara!!!


Jack lär sig att nosa på jordnötsolja

  

Här lutar det något.... nosa - klick - belöna

  

Intressant det här...


Arrac är ju lite äldre än Jack och kom på det här med nosa och markera redan igår. Så nu är det försvåring med två muggar. Doften finns bara i en av dem. Det gäller att markera rätt!


Den här är det, så jag ska sätta mig nu!


Sittmarkeringen var fin!


  

Visst är jag duktig, säger Arrac! Hit med godiset nu! 


Det var lite från helgen. Nu kan vi lägga in luktdiskriminering för våra problemhundar som aktivering, samt hålla någon grundkurs i ämnet! Jag älskar att arbeta med nos! Bara så roligt   

Av Emma Hammar - 27 februari 2011 07:39

Det blir fortsättning på det vi gjorde igår...



... fortsättning följer... 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards