Hundreda

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Emma Hammar - 3 mars 2011 14:52

Nu har jag kollat upp om ridhuset här i Rö!


Har aldrig ens tänkt tanken om att man skulle kunna hyra det. Der finns också möjlighet att hålla hundkurser i ridhuset men givetvis måste man vara ute i god tid och boka det. Det kostar 350kr/h och 1500kr/dag 


Så idag ska jag gå upp och kolla på deras schema som de har och se om det går att boka någon timme att träna i ridhuset! Är man några stycken så kostar det inte så mycket   


Är det någon som skulle vara sugen på ridhus träning? 

Av Emma Hammar - 3 mars 2011 12:47

Hittade grannen på vägen och vi gick tillsammans. Jag är slö, trött och inge vidare social men vi muttrade på tillsammans. Nu ska jag dö i soffan resten av dagen så jag blir piggare och mår bättre... hoppas jag? 


Lite bilder lyckades jag ta


Baloo har pinnen och Arrac efter!

 

Superkul tycker Arrac med en kompis hemma    De får INTE leka varje dag. Men idag orkade jag inte bry mig, så de fick roa sig bäst de ville! Men nu är det inget hundlek på ett bra tag. 

  

Arrac springer och Baloo lunkar   


Härligt med sol och vårkänslor! Hoppas, hoppas våren kommer!!!  

Av Emma Hammar - 3 mars 2011 12:42

Zelda är min stora Heffaklump! Det var inte mycket plats under bordet men ändås ska hon trycka sig in, min stor söta korv   


Av Emma Hammar - 3 mars 2011 08:58

Nu har jag bokat en röngentid för Arrac! Den 22 mars har vi en tid hos Lars Audell i Upplands Väsby. Då är det HD och AD röngen som ska göras    Arrac är då 18 månader och 4 dagar gammal    Nu ska jag bara skrapa fram lite pengar till detta... Det viktigaste är att jag har en frisk hund! 

Av Emma Hammar - 3 mars 2011 08:44

Nu kan jag visa vad Camilla fick av mig i födelsedags present eftersom hon har fått den nu!


Vallmo - En akvarell som är 45 x 55 cm


Detta är inte så trditionellt för att vara mig. Jag har målat på ett annat sätt och tycker själv att det blev bra. Funderar på att göra en serie baserat på denna tavla. Om alla ska vara olika bilder av valmo eller om jag gör olika blommor i olika färger vet jag inte än.   


Det var kul att få en ursäkt att måla lite igen! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards