Hundreda

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Emma Hammar - 8 mars 2011 11:00

Blev glad idag när Camilla och Jack kom på besök innan jobbet! Blev en promenad, bus och lite träning. 


Arrac är en liten pissråtta idag och skit busig! Man skulle kunnat tro att Arrac och Jack var jämngamla! Då är Jack 16 v vill jag säga! Lilla Arrac   Men glada blev båda han och jag!


Söt valp och en galen Arrac!


Måste bromsa innan jag flyger in i matte!


Arrac flyger mer än vad han står på alla fyra tassar!


Camilla tränar fokus med störning! Duktiga Jack   


Fin bild på grabbarna. Jack är ju bara för söt lilla valpen!


Jacks största intresse är nog att pussa på Arrac!!!   


Sötnosar trots att Arrac vaknade på en riktigt busig sida idag! Ett litet kort och godkänt träningspass i fria följet fick vi! Camilla sa att ARrac har börjat få lite "bakåt tänk nu" - BRA!


Nu är det bråttom till jobbet! BYE!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards