Hundreda

Alla inlägg den 9 mars 2011

Bra

Av Emma Hammar - 9 mars 2011 22:12

Nu är jag aptrött och ska sova men jag kan säga att träningen gick riktigt bra idag! En timme på Österåkers BK och sen skvallerträning när Camilla tränade ett ekipage!


Tränade hoppet två gånger på klubben och det första var ett snyggt hopp med en sed ingång. Andra hoppet var en 10 poängare! 


God Natt!

Av Emma Hammar - 9 mars 2011 16:14

Dagens träning blev lite ställande! Mer träning väntar ikväll med Camilla   


Av Emma Hammar - 9 mars 2011 08:45

Idag är jag ledig vilket känns jätteskönt, men jag har en del saker att göra!


Första ska jag till sjukgymnasten sen har jag ett till ärende att göra efter det. Ikväll ska jag åha och hjälpa Camilla med en privatträning då hon ska lära ut hur man hanterar hundöten. Jag och Arrac ska assistera henne så det blir kontrollerade hundmöten vart efter den andra hunden klarar av det! 


Nyttigt för Arrac också men miljöträning  och hundmöten. Han blir mycket intresserad av hundar då han knappt ser några hemma   Så vi hjälper gärna till!


Lite träning ska nog hinna med också! Jag har börjat få till hopp-stå i rörelse nu! Så nu börjar jag få något som liknar ett ställande! Ska se om jag kan filma det!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards