Hundreda

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emma Hammar - 14 mars 2011 08:29

Fler som vill vara med i månadens tävling? 


Nu vill jag ha en tävling i hundträning och även ha bilder! 

 

Det ska bli en cirkuskonst med bakdelskontroll! Valfri konst men det är bakbenen som ska göra det största jobbet!


Bilden behöveritne vara mer avancerad än så här. Det blir en "jury" som utser vilken bild som blir bäst!


Av Emma Hammar - 14 mars 2011 08:23

Idag händer ingenting kul alls... Ska jobba och köra buss och är inte minsta sugen på det idag   Hinner inte ens göra något kul med Arrac innan jobbet! Idag slutar jag då lite tidigare än vad jag brukar eftersom jag också börjar tidigare. Så jag hinner väl någonting ikväll om jag inte ligger som en klubbad säl efter jobbet! Jag har en tendense att kunna göra det efter en dag med busskörning   


Jag skulle ju har tränat med träningsgruppen på onsdag men det blir en miss så alla får träna på olika håll istället. 


Är det någon som kan och vill träna lydnad på onsdagkväll? I norrtälje eller i mina hemtrakter? Det är enda dagen i veckan som jag verkligen kan ta ett ordentligt träningpass med lillkillen! 


Någon? 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards