Hundreda

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Emma Hammar - 19 mars 2011 22:03

Det blev en lång promenad... eller ja lagom. Jag är helt slut i huvudet och orkande inte en så lång jag hade velat! Men det var soligt och fint!

    

Arrac fick gå lite tillsammans med min lilla kusin! Så söta de är   Arrac är snäll mot barn   


Gick hem och tog ett spår på 280m som jag hade lagt innan promenaden. Måste få ut lite energi ur det lilla monstret. Han börjar komma in i nästa utvecklingsperiod då han blev 1,5 år igår! Trotsig har han varit förr och jag vågar knappt tänka på vad som väntar här nu... De senaste två veckorna har han blivit lite trotsigare varje dag   SLYNGEL!!!


Han tog spåret jättebra! Skitsnygg vart det verkligen! We are back in buisness!


Sen blev vi bjudna på middag av mina föräldrar och det blev årets första grillning - MUMS!


  


Nu ska jag slänga mig på soffan och varva ner lite och ladda inför morgondagen! Det börjar bli farligt lite lediga dagar igen för mig del   

Av Emma Hammar - 19 mars 2011 14:06

Nu är det bara framsidan som saknas!


  

Av Emma Hammar - 19 mars 2011 13:43

Är det någon som har en bra bild på ett hundmöte? 


Jag vill ha en bra bild på framsidan av mitt kurskompendium så om någon vill dela med sig så skulle jag bli glad! Måste dock ha bilden så snart som möjligt under dagen.


Det spelar ingen roll om det är en bild med ett "perfekt" möte eller om det är en bild med dålig koppelträning eller utfall! Lite mer action gör ju vardagen lite mer spännande   


Bild någon???

Av Emma Hammar - 19 mars 2011 13:34

Spårgruppen sparkade igång för året i morse! Verkligen superkul! Tvyärr några sjuka men också nya ansikten har dykt upp i gruppen. Idag var det en ny och i maj tillkommer en till i gruppen   


Alla hundarna var verkligen tokduktiga! De har gjort framsteg trots en långvinter utan ett enda spår. En nybörjar hund som verkligen gjorde bra ifrån sig och det såg ut som hade hade spårat förr   


Duktiga ekipage! Det gick att få till ett spår var trots all snö som kom igår. Det var mycket som har försvunit. 


Det är inte försent att få vara med i spårgruppen om du känner dig sugen. 


Nu sitter jag och skriver kompendium så fingarna blöder    Nejdå så farligt är det inte men jag måste ju vara klar tills i morgon då jag har en ny kursstart i hundmöten. Ska bli spännande att får träffa massa nya ekipage. Det ska bli mycket teori i morgon så häftet måste vara klart! 


Tänkte även försöka skriva ihop något till de som går inkallningskursen. Det går så fort på den kursen så jag tror de blir glada av en liten lathund att ha i bakfickan   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards