Hundreda

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Emma Hammar - 21 mars 2011 22:49

Vilken lång lista jag skrev ihop nu på morgonen    hmmmm...... Mykcet att göra de kommande dagarna...


Jag vet att jag har 1000 mail att svara på! Jag lovar att svaren kommer! 


Nu måste jag sova då jag inte alls har virt speciellt pigg idag. Lika trött nu som när jag vaknade och har varit det hela dagen   Måste vara pigg och ta hand om lilla Arrac imorgon innan röntgen! Hoppas det blir bra bilder!!!


Återkommer i morgon pigg och gla med bra nyheter (hoppas jag  )


GOD NATT   

Av Emma Hammar - 21 mars 2011 15:43

Helt slut när jag vaknade imorse men det var bara att gå upp och betala momsen på företaget. Det skulle varit inne den 12 mars!!! Men kära Skatteverket skickade blanketten till mig så jag fick dem i fredags den 18! Tidigare gjorde jag detta em gång om året men nu börjar det bli för mycket pengar att hålla reda på så nu vill jag göra det en gång i månaden... Ringa både revisor och Skatteverket för att det ska bli rätt! Mycket när man inte riktigt vet hur det funkar. Detta är den mindre roliga delen i att ha ett företag... Men men har ändå varit duktig idag! Har lunch på jobbet nu, hemma 21:30 ikväll... Så ingen hundträningdagar alls idag :( imorgon blir det röntgen! Sen jobb... Hundstallet på onsdag och på torsdag en privatträning innan jag och Camilla drar till Vårgårda för lydnadsutbildning!!! Ska bli så kul :D sen är vi där hela helgen! Så det blir en ganska lugn vecka för Arrac då morgondagen försvinner naturligt och säkert dagen därpå också, beror väl lite på hur han mår...? Måste ju ha krafter till helgen! Nä nu till busskörning!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards