Hundreda

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Emma Hammar - 22 mars 2011 21:36

Nu är i alla fall jag tok trött tros en kort dag på jobbet. Gick ju upp hyfsat tidigt med Arrac i morse. Han har fortfarande vinglig som ett fyllo  Så jag sta ta mitt fyllo och gå och sova!


Blir ändrade planer i mogron. Tasig bil som måste till bildoktorn så inget jobb på hundstallet     

Av Emma Hammar - 22 mars 2011 11:41

Nu har vi varit åch röntgat Arrac hos Lars Audell i Upplands Väsby. Det gick bra och Lars var noga med bra bilder!


Han utlåtnade var mycket lovande, han har fina leder och allt ser riktigt fint ut! Både höfter och armbågar! Nu är det ju inte han som bestämmer hur det kommer att stå i papprena men han kunde inte se något som inte såg bra ut!


Han tyckte också att jag hade en mycket fin hund. Han tyckte att Arrac var väldigt social för sin ras. Han hade inte träffat så många Aussies som självmant har gått fram till honom och hälsat! Så det är ju kul att höra   Han tyckte ungefär lika som MH domaren sa om Arrac! En bra och trevlig hund! Alltid kul att höra sånt!


Nu är det bara att hålla tummarna och vänta på att det blir toppen resultat på lilla Arrac! 



De hade kliniken ute på landet och fint var det! Trodde jag hade kört fel först     

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards