Hundreda

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Emma Hammar - 7 april 2011 22:40

Nu var man nere i Vårgårda igen. Idag körde jag själv hela sträckan och Camilla höll låda bredvid mig. Annars vill jag alltid byta efter halva vägen men idag känndes det helt ok att köra själv. Kanske kan vara för att jag inte har kört någon buss denna vecka... är ju van att köra många, många mil varje dag, varje vecka...


Nu är det klass 2 som ska gås igenom denna helg. Jag hoppas att Arrac är mer samsad än förra gången vi var här. Tog mycket på honom at jag skadad mig på knät. Ja blåmärket är fortfanade kvar! Men mycket bättre  


Annars har jag haft en privatträning idag och packat lite sådär halv lamt så jag får se vad jag missade denna gång...? Hoppas jag fick med mig allt!?


Nästa vecka börjar också kursen i tävlingslydnad så jag hoppas alla är taggade för de är jag! Arrac ska få gå med mig som instruktörs hund. Det gick så bra när jag var med på Camillas kurs så jag tycker att dte är dags att han får börja lära sig en av de saker jag ska ha honom till. Han ska vara min instruktörshund   Sköter han sig inte av någon anledning finns husse runt hörnet att hämta honom. Men det ska nog gå bra. Jag behöver hans hjälp så jag kan visa på honom! 


Nu ska vi avrunda kvällen, fika och sen sova för att ladda upp oss inför morgondagen!


Sov gott!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards