Hundreda

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Emma Hammar - 13 april 2011 23:05

Lovade att lägga upp en gammal film på bakdelskontroll då vi körde det på kursen idag. En gammal film blev det och den visar hur målet ska se ut med klossen. Nu är underlaget frukansvärt halt för Arrac så han halkar runt klossen, men jag tror ni förstår principen   Kämpa på så hoppas jag på många fina bakdelar nästa vecka! 


Av Emma Hammar - 13 april 2011 22:56

Vilken dag jag har haft full med stress och skit. Lydnadskursen gick jättebra och alla deltagarna var kanonduktiga! Men det var lite skit innan som jag kanske bloggar om i morgon för nu orkar jag inte. Arrac gjorde mig besviken och var inte alls trevlig så han fick inte ens följa med på kursen han fick stanna hemma. 


Nu tänker jag sova så jag kanske kan sova av mig allt. Att ett par gerjer kan göra en så arg och ledsen... Skriver mer om det i morgon...

Av Emma Hammar - 13 april 2011 15:43

Har en privatträning som kommer nu när som helst! Sen är det tävlingslydnad som väntar. 


Jag har också lagt ett appellspår till Arrac på en äng. Så nu är det fullt ös! Efter kursen ska jag till syrran som fyller 16år idag! Så jag kommer väl hem tidigast kl. 22 eller nått ikväll. Sen ska jag upp i morgon och har en privatträning kl. 09:00 Sen blir det packa för att sedan dra till Vårgårda igen!


Får se om det blir några bilde rpå kursen idag   

Av Emma Hammar - 13 april 2011 10:58

Nu har jag gjort en ny frisyr igen, en mer vågad! Nu har hon tuperat håret och kammat allt bakåt. Så hårt blir lite stort, ja inte jättestort eftersom håret är ju kort   Men det blev lite ballt! Nästa gång måste jag färga lite så det blir ännu snyggare. Får se om en blid kommer...  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards