Hundreda

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Emma Hammar - 14 april 2011 13:03

I ett par veckor har jag försökt lägga upp denna film och den har kraschat varje gång! Men nu fungerar det!


Det är Elin och Vera som kör igenom klass 1 när vi tränade på kommendering samt att vi skulle få se hela lydnas ettan. Lovade Elin att jag skulle lägga upp det så hon kan se själv hur det gick och hur de ska utveckla sin träning. Hon fick feedback på plats men inget går upp mot att få se sig själv träna! Tack för hjälpen Elin!


Av Emma Hammar - 14 april 2011 10:30

Igår plockade jag den första fästingen på Arrac! Tur så var det bara en krypande liten äcklig sak!


Jag har testat flera färsting varianter som jag inte tycker har fungerat. Förra året köpte jag en "bricka" som hänger på halsbandet vilket inte alls fungerade på Arrac. I slutet av sesongen köpte jag PROB vilket är det som jag tycker har fungerat allra bäst än så länge. Det är lite bökigare eftersom man måste komma ihåg att droppa det på hunden varannan dag. Hunden får en svag doft av tjära vilket jag tycker luktar ganska gott. Men det är det som har fungerat allra bäst!!! På båda mina hundar!


Många har också sagt att Standards "päls" fungerar bra som färsting medel, vilket är ett kosttillskott med massor av B-vitaminer som är bra till mycket, då även visat mot färstingar!


             




I år fortsätter jag med PROB men även Päls då jag av andra anledningar ger Arrac ger detta kosttillskott! Så i år blir det dubbelt! Nu är det krig mot dessa fästingar! Dessa produkter handlar jag hos DjurMagazinet i Arninge hos Camilla

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards