Hundreda

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Emma Hammar - 15 april 2011 20:46

Vill bara säga -jävla iPhone internet!&%#("#D Troligtvis är min iPhone trasig!!!!


Hur som helst så är vi återigen nere i Vårgårda. Jag körde Non-stopp igår eftersom Camilla var så trött att hon såg dygnrak ut! Jag själv var toktrött men mina ögon gick bara nästan i kors... Det tog 4h 15min att köra, inte ett enda stopp! Kom fram 00:30!


Gissa om vi har varit trötta! Emelie måste trott att vi var utbyttingar från yttre rymden! Ingenting var på rätt plats idag... och allra minst våra hjärnor! När vi råkade öppna två fönster i bilen i går blev det sådant tryck att jag sa "där flög hjärnorna..."


Vet ni vad - Det gjorde dom verkligen! Nu ligger våra två små fina och nu troligen mycket "splattade" hjärnonr på E20!!!!


Mycket teori idag och ingenting gick nog in... Tur att jag skrev ner allt (tror jag)  eftersom just nu minns jag inte mycket. Men det är nu klass 3 vi går igenom. Praktiskt har vi fått träna på Aussien Kiwi i metallapporteringen. I morgon blir det praktisk träning!


Säger bara en sak - TUR ATT VI HAR SÅ SATANS KUL!!! Jag har nästan sovit på lektionerna men ändå tar vi igenom oss nästan allt med massor med SKRATT!!!


God natt! Måste vara mer på allerten i morgon för det här går ju inte!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards