Hundreda

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Emma Hammar - 14 maj 2011 21:31

Har friat min födelse idag och de flesta av mina nära och kära kunde komma! Några fick förhinder med sjuka barn, husleveranser och en är på BB nu   Förtsa gången som jag har haft familj och vänner ihop. Hittills har alla bara hört massa mystiska namn men nu har alla de myskiska personerna fått ett ansikte på varandra   Jätteglad att ni kunde komma  


Tydligen har jag varit snäll då jag har fått massa presenter   

  

Massor med fina blommor! Ljuslyktor i olika fina färger. En tekanna i gjutjärn med två gröna teer. Present pengar och presentkort på akademibokhandeln. Söta kakor till hundarna. Parfym och bodylotion. Ett silver halsband med hjärta. En metall apport men den får jag lite senare. Och slutligen pasta, en kompis som tyckte jag var hungrig på...

    

..... Ja ni ser själva! Kolla in hur pastan ser ut!!!! HAHAHA  


Jätte gald för alla fina presenter! Juste skrev aldrig att på min självaste fördelsedag fick jag en cyckel av Husse    Så jag coh Arrac ska börja cyckla också! 

Av Emma Hammar - 14 maj 2011 13:08

Det blev power walk med intervall träning 35 min plus lite styreträning för min del. 


Intervallet blev att springa uppför en backa på ca 100m med en seg lutning, gå ner och springa upp titalt tre gånger. Lite senare sprang vi upp för en mindre och brantare backe två gånger.


Styrketräningen blev

  • Situps 2 x 20 st
  • Armhävningar 1 x 20 st
  • Rygglyft 2 x 10 st 
Lite träning i alla fall. Att göra detta varje dag har det ju inte varit som ni har märkt men vi försöker få till det så ofta det går. Snart ser det lite lugnare ut i kalendern så det kommer bli något lättare att få till! 
Fråga!?
Är det någon som är duktig på fysträning för hund som har bra övningar i styrketräning för hundar?
Av Emma Hammar - 14 maj 2011 11:44

Det blir lite kalas för mig idag då familjoch vänner kommer. Det är inte än på ett par timmar så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på? Motionera? Spåra? Måla? Cyckla? Träna lydnad? 


Hmmm... Varför man beslutångest ibland? Oftast vet jag VAD jag vill göra och så gör jag det! Men inte nu!? 


Måste ju bestämma mig snart tiden går. Så ska jag gå in i durschen nu och göra mig klar och änga mig åt stillsamma aktiviteter eller ska jag dra på mig träningskläder...? 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards