Hundreda

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Emma Hammar - 24 maj 2011 21:08

Dagen har varit lång och likgiltig på jobbet. Inget spreciellt som har hänt, jag bara kör runt på folk som är till stor del dryga och otrevliga samt några trevliga... En vanlig dag på jobbet helt enkelt. 


Nu ska jag siffa i soffan och ta igen mig en stund och sen ska jag gå en kvälls runda med Arrac då jag inte har haft tid med honom idag. Han har bara fått husse promenader m 


Massor att hinna med i morgon. Har en privatträning på 2 h i spårskogen, ska klippa mig på drop in, träna hos sjukgymnasten och så har jag sista tillfället på Tävlingslydnadskursen i morgon. Där emellen ska jag träna mina egna hundar hade jag tänkt   Än dröjer det innan vi spårar igen då Arrac fortfarande till och från snorklar och har sig! Det är ändå 4 veckor sedan vi började behandlingen av noskvalsterna... Det får bli lydnadsträning helt enkelt    


Hittade en bild från en lydnadskurs då han var 7 månader alltså i maj förra året. 

   

Av Emma Hammar - 24 maj 2011 09:25

Jobba hel dagen idag. Skit trött som vanligt då denna eländlíga allergi tar kol på mig! Önskar att jag kan få sova en hel natt snart igen... detta är inte alls bra...


Fick mail igår om halsbandet och kopplet jag har beställt och hon skulle förhoppningsvis göra kopplet klart idag! Så jag hoppas jag hinner få det innan helgen   Hoppas det blir fint! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards