Hundreda

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Emma Hammar - 25 maj 2011 22:30

Hade min kursavslutning idag på tävlingslydnaden men egentligen inte eftersom flera av dem kommer nästa vecka då de har beställt en fortsättning   Det är ju roligt för då känns det som de är nöjda! Jag kommer trappa upp lite på kraven på deltagarna då vi spinner vidare i tävlingslydnaden!


Romeos matte tog massa bra bilder idag så när jag får mitt efterlängtade mail så lägga det upp bilder här!


Jag har tränat med Arrac i dag och givetvis kune jag inte låta bli apporteringen. Det som skedde idagvar att såg såg tendens till tugg nu när jag fick upp farten  Hmm då vet jag att jag måste fortsätta jobba till stor del på alla de grundövningar som vi har jobbat med de senaste hmm månaderna och parallellt jobba oss viadre. Har en övning som jag måste jobba vidare på som Arrac mest tror är lek, men jag har inte lagt så mycket tid på den så dags att göra det!   


En gammal bild men så söt   

Av Emma Hammar - 25 maj 2011 17:03

Nyklippt, nytränad och glad   Har en affärside som jag smider på! 

Av Emma Hammar - 25 maj 2011 13:57

Jag tror jag liter av ett missbruk av kunskap! Jag söker ständingt nya kunskaper och får nästan abstinens när jag inte lär mig något nytt. Snart är tävlingslydnaden över   och jag kollar redan på nya utbildningar! Jag är ju NÖRD så det heter duga   Jag älskar utmaningar och lära mig nytt hela tiden! Vem vet kanske blir det nya utbildningar redan under hösten!? 


Nä nu ska jag plugga lite tävlingslydnad och fokusera på det jag pluggar just nu   Reglerna måste sitta som en smeck innan provet!    


Bild från när vi var i Vårgårda och tränar klass 2

Av Emma Hammar - 25 maj 2011 09:26

I morgon blir det roadtrip till Vårgårda igen för hela helgen   Vi har alltid superkul trots massa åkommor, matförfiftmningar och skador! Nu är det sista gången....   Det är elitmomenten vi lär oss denna gång. Vi ska också skriva ett teorektikt prov någon gång under helgen. Måste plugga lite mer till det!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards