Hundreda

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma Hammar - 7 juni 2011 22:37

Som sagt så var det ingen hunddag idag... Bara en vanlig tråkig jobbdag. Jag har ändå passat på att träna syggare lägganden inför platsliggningen i reklampauserna samt metallapporten tränade vi bra gripanden. Det blev totalt 3 pass på ca 5 min per gång. Lättplätt att få ihop en kvarts träning bara sådär.


Jag ska meddela att jag är toktrött och nästan sov på jobbet idag och så har jag ont i magen efter maten så helst ville jag bara jäsa och sova. Ändå tog jag en rastning med Zeld apå 10 min och en rastning med Arrac på 20 min där jag tränade aktiv lösträning hela svängen. 


Alltså finns inga ursäkter för inte inte träna. Lite träning är ALLTID möjlig om en så bara några minuter per gång!


Körde grunder med Arrac på promenaden då jag känner att han har tappat en del då det på sista tiden har varit mycket husse promenader, motionspass eller promenad med andra så min och Arrac vanliga lösträning har inte ägt rum på länge, vilket märks! Dessutom bra att lägga värde på detta nu när jag mår apa och är trött. Annars blir det ju lätt så att Arrac skulle kunna strunta i mig för att man är tråkigare än vanligt. Så vi har byggt värde på mitt kassa humör!  


GOD NATT gott folk! 

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards