Hundreda

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Emma Hammar - 8 juni 2011 21:35

Det gick bra på träningen idag. Det blev mycket prat eftersom jag behövde bolla en hel del saker i vår träning. Fick med mig nya ideer hem att arbeta vidare på. Det bästa med i dag att jag har en klarare målbild med min träning! Vilket är A och O för om man inte har en tydlig målbild hur vet man då om man är på rätt väg? 


Det var fria följet som det var fokus på rent praktiskt. Carro tittade på de vanligaste vi har tränat på och gav sin sin på vilket som passade Arrac bäst. Jag har ju problem med en position alldeles för långt fram så nu har jag lite fler i deer på hur jag ksa rätta till det. Jag kommer till viss del förja om från början. 


I morgon kommer jag träna vidare på det vi gjorde idag. Och det känns alltid bra att få disskutera olika metoder fram och tillbaka för att hitta en trolig lösning. Så vissa av mina metoder gjordes om och gjordes bättre ut efter mitt och Arrac behov! 


Åh vad jag verkligen skulle behöva speglar när jag tränar! 


Givetvis blev det prat om annat så som helhet och vad vi behöver in för tävling som inte har med moment att göra. Jag har fått med mig bra saker hem! 


Nu blir det kvällsrunda och fika framför tv:n! 

Av Emma Hammar - 8 juni 2011 17:12

Nu är träningsväskan packad och Arrac är laddad (hoppas jag?!) Om inte annat blir han det när det är dags att jobba!


Nu drar vi!

Av Emma Hammar - 8 juni 2011 14:07

Zelda är en riktig badkruka! I måndags fick vi henne att simma lite grann i alla fall   Det är jättebra för hennes leder så i sommar ska vi försöka lära henne att acceptera vattnet! 


   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards