Hundreda

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Emma Hammar - 23 juni 2011 19:38

Idag som sagt for vi iväg för att planera hemligheter inför hösten. Hade Arrac med i bilen så han får träna på att vara ensam lite också. Hemma har han ju alltid Zelda så det är lite nyttigt för honom att vara ensam också. Får vi inte anstränga honom för veterinären så får vi hitta på annat som stimulerar honom en aning...


Sen kom vi hem efter diverse storhandlingar. Tänk att jag har storhandlat själv! Det var riktigt länge sedan! Jag jobbar ju alltid! Fick ställa in en doggy-date Arrac hade idag då han inte ska träna just nu. Sen så har ju vädret inte varit så kul så frågan är om vi hade tagit oss ut även om Arrac hade fått träna???


Hemma har jag börjat bygga om min arbetsplats. Husse köpte ju hyllor i helgen på IKEA så de har jag satt upp med brorsans hjälp. Nu är det sortering av allt som gäller! 


Fan vad med damm jag har! Städa, slänga, sortera, organiser om allt! HÄRLIGT! Längtar tills jag har fått ordning på allt! Blir nog mycket fortsättning på detta under midsommar helgen  


Har sått nu och marinerat kött på min egen nypåhittade marinad tills i morgon. Lagat mat till kvällen och tänka sig att Robert kommer hem till nylagad mat tredje dagen denna vecka   


Nu säger Arrac att han är bajsnödig också! HEJHOPP! 

Av Emma Hammar - 23 juni 2011 13:53

Idag har Camilla och jag varit ute och gjort hemlisar i företaget som kommer ut om ett par veckor! Hihi vad kul allt ska bli!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards