Hundreda

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Emma Hammar - 1 juli 2011 09:51

Min hund är int så roligt med tratt och understimulerad. Han har ju inte heller så kul när det kliar så han håller på att bli galen! 


I helgen ska vi på kurs hos Eva Bodfält! Lördag är det koncentration och söndag tävlingsfotgående. Jag har längtat till dessa kurser... men jag undrar hur bra jag och min hund kan till godogöra oss detta... Känns lite sådär faktiskt. Vet ju inte ens om jag kan ta av tratten.


Jag testade igår att ta av tratten och efter 30 sek var på såret igen! fast det har torkat upp och det är en skorpa. 


Ska jag gå kurs med Zelda då  


Jag ska anteckna så mycket jag kan för att få med mig saker hem att träna på!


Nu måste jag göra nått med min hund så han inte har "för mycket" överskotts energi i morgon. Måste testa i alla fall...


Det här mina vänner ska ni veta att det tryter på träningsmotivationen för både mig och hunden! Så jäkla tist!  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards