Hundreda

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Emma Hammar - 18 juli 2011 17:49

Jag tecknade lite i 30 bara då jag måste ta en paus från soffan. Jag har bara jobbat med att ta fran flera skuggor. Det är egentligen inte så mycket att se på när man är under arbete annat än att man få vara med och följa processen till färdig bild!


 

Av Emma Hammar - 18 juli 2011 17:03

... då jag mår ännu smäre idag! Skti! Har varit hemme 7 dagar och nu mår jag som värst! Ska till läkaren i mogron 8:20!!! Jag vaknade 12 idag??!! Så jag får läkarintyg från och med i morgon...


Så nu är det dag 2 för Arrac utan någon som helst aktivering. Inga promenader, ingen träning, ingenting! Ja han busade väl med husse igår som var duktig och klippte vårt djungelgräs på hela tomten men både gräsklippare och trimmer. Han tvättade och städade hela huset och lagade en supergod middag! 


Arrac måste jag säga är väldigt duktig på att bara vara när jag är sjuk. Visst testar han att hämta en leksak för att se OM han kan få igång mig... När det inte fungerar så läggarhan sig någonstans eller hos mig. Han vet att han får jobba mycket i vanliga fall så han klarar lätt en vecka utan att göra någonting! Sen märker man det när man börjar jobba med honom igen att han har mycket samlad energi   Min lilla plutt! Han roar sig med att vakta huset extra mycket när jag är sjuk... Så våga inte komma in här inte om inte matte släpper in er    


Bild från i våras när Arrac och Camillas Jack leker på rasten när vi gick vår utbildning i tävlingslydnad  

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards