Hundreda

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Emma Hammar - 27 juli 2011 15:56

Nu har jag gått med som medlem hos kroppsvallarna. Betalade in alldelses nyss   Tyckte att vi kan vara med där nu när vi har kommit igång med träningen!

Av Emma Hammar - 27 juli 2011 14:41

På tisdag 2/8 startar Höstens första valpkurs, några platser finns kvar! Det är Camilla som håller kursen. 


Pris 900kr






Klicka här  

Av Emma Hammar - 27 juli 2011 13:51

Lektion 3 var givande och vi kom framåt i träningen. Nu kändes det roligare när jag fick lite mer flyt men även Arrac. Han är fortfarande lugn och snäll mot fåren. Lite mer fart blev det i honom för om fåren började springa så röde han på tassarna! Så vi är på gång! 


Jag fick träna på att vara mer bestämd och bara ge de kommandon jag måste. Jag pratar för mycket med min hund i hagen! Jag tycker att det är så intressant för när jag är säker på vad jag ska göra så pratar jag inte så mycket med hundarna. Men här kan jag ingenting och blir osäker och då börjar jag snacka som fan!   Ganska kul faktiskt   Så nu vet jag hur MINA ekipage känner sig när jag säger att de snackar för mycket. När jag gick kursen för Åsa Jakobsson så pratade jag för lite hihi!  


Väntar på svar från Ewa om när vi ska ha nästa lektion! Vill nu men får nog vänta till nästa vecka...  


Jag styr honom med en pinne så jag har honom klockan 6 hela tiden. Alltså rakt framför mig bakom fåren.

 

Ewa BC tik ligger och väntar på att få hjälpa till

 

Liter mer rörelser på min kära hund denna gång  

   

Se där!

 

Han är där han ska väldigt ofta nu

 

Så fin han är min lilla plutt!   

Av Emma Hammar - 27 juli 2011 11:01

I helgen 30-31/7 har vi två kurser i kantarellsök i både Riala och Gillinge. Det finns fortfarande platser kvar på båda! 


Brukar aldrig finnas platser kvar på dessa kurser men vi valde att ha kursen tidigare i år för att ni ska hinna ut och träna medan det finns kantareller kvar   Men många verkar vara på semester så nästa år så blir det en senare kurs i alla fall.  


Anmälan: info@hundreda.se - 076- 31 88 475 eller 073- 54 15 877


 

Av Emma Hammar - 27 juli 2011 10:56

... för min extremt tråkiga blogg på sistone! Händer inget kul är det svårt att skiva nått kul!


Idag ska jag lägg spår till lill fjanten Arrac. Sen på kvällen är jag bjuden på tjejmiddag! Ska bli så kul   I morgon åker jag till Bella och hälsar på henne och hennes unerbara lilla bebis! Sen på kvällen är det träningsgruppen, om någon kommer denna gång   Hoppas på skärpning nu till hösten. Jag hade ju verkligen velat satsa på gruppträning under sommaren men alla bara är ute och ränner hela tiden... Jaja får väl erkänna att jag är lite svartis på dem som har ett liv och har tid att göra annat  


Ska också blogga och vallning lektion3 samt lägga ut bilder också     

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards