Hundreda

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 19:49

NU är det inte mycket kvar att göra. Först ska den torka och så får jag se hur den blir då. Färgen blir lite annorlunda när den torkar. 


Akvarell i stl A3 - tänkte ha med den i utställningen om den blir snygg!


 

Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 19:44

Ännu en tävling som passar alla även ni som inte har hundar   Djurmagazinet lottar ut en Webber- grill! Läs mer här!

Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 18:00

 
Jag är med och tävlar om ett egendesignat  hos Kennel blågul!
Tävlingsreglerna är enkla. 
För att vara med och tävla, så skriv en kommentar till Kennel blågul´s inlägg. Vill du ha en extra chans, så använd bilden i inlägget och länka till Kennel blågul i din egna blogg. 

Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 17:06

Fick lite bråttom och försöker nu måla tenka massor i rasnade takt! Hur ska det gå till? Jag ska få ställa ut mina tavlor på hunfiket i Norrtälje. Jag får tydligen en hel vägg eller nått som sväljer ca 15 tavlor!!!! Gahh! Vart ska jag få alla dem i från? Nu är det bara ringa familj, släkt och vänner och be om att få låna sånt som jag har givit bort i presenter.... 


Givetvis säljs inte dessa tavlor. Jag jobbar ju med beställningar så jag måste ha en ordentlig information hur de lägger beställningar så får jag helt enkelt via upp mina konstverk som dock inte går att köpa på plats  


Man fasen va KUL!!! Jag ska få ställa ut mina tavlor!


Gör ett försök till en rödrosa lija i storlek A3. Om den blir bra så kan den säljas på plats      

Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 15:53

I söndags fick vi ett ovanligt möte...


 

Grannens fårskallar har rymt... Arrac tittade lite på mig och sa att sånna känner han igen! Duktiga kille hade ingen tanke på att jaga dem men en stor förväntan hade han!


"Matte ska vi valla här hemma idag?"



Av Emma Hammar - 16 augusti 2011 15:51

Nu är sista finnishen på plats! Fick tyvärr inte välja dekal, fanns endast en Aussie så jag får väl skaffa en Blue Merle nästa gång  

   


Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards