Hundreda

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Emma Hammar - 19 augusti 2011 21:01

Kunde inte jobba så mycket som jag hade tänkt med Arrac idag. Han var mycket ängslig idag och allmänt orolig efter en jobbig händelse igår... Det tog massa energi från honom. Jag passade på att göra en sökruta som jag och Arrac ska inviga på måndag, är det tänkt. Skulle egentligen börjat med det idag men eftersom Arracs energi gick till annat så lät jag bli. Körde fika träning på filt tills han blev lugn. Satt väl på filten nästan en timme innan han lugnat ner sig. Sen hade han en fin attityd då kunde jag börja jobba med honom. Körde det norska sökhalsbandet. Hantering, springa med det och apportera. Han började själv apportera den innan jag ens vistat honom :D Men jag är ändå nöjd med dagens träning med tanke på omständigheterna. Jag har fått nytta gjort! Arrac ska inte få jobba då mycket i helgen. I morgon kommer flera vänner över! Så Arrac får väl mingla runt då ;) Allt för idag!

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards