Hundreda

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Emma Hammar - 8 september 2011 23:12

Idag har det tränats! Först vallning sen lite lätt lydnad hemma för att till sist åka till träninggruppen! Han är trött och utslagen på golvet   

Av Emma Hammar - 8 september 2011 15:45

Då har vi vallat igen! Arrac var riktigt duktig idag, dock var inte matte lika duktig   Fasen va svårt det är! Ewa hjälpte mig mycket så Arrac får chancen att hanma i balans och då är han så bra! Han har ett naturligt stort avstånd till fåren som tydligen är väldigt bra! Men så fort jag tar i pinnen och ska börja så vill han fram och kladda på mig   Så bara att forsätta jobba. Jag stressar nu lätt upp mig då han har mer fart och börjar rusa och då blir det pannkaka! Men det händer bara om jag stressar upp mig. Annars går han jättefint, lugnt och sansat bland fåren!


Blev inga bra bilder på Arrac idag....    



Ellan och Bim vallade med oss idag. Här utmanar en bagge Bim!

 

Efter vallning fick Arrac leka med brudarna. Han är verkligen inte van att leka med hundar som är snabbare än honom! Dessutom blev han  vallad!!!!   Gissa om han blev snopen! Han gick och ställde sig under ett bord när han skulle vila innan var på't igen!

   


Men visst älskar han brudar! Han vill ju jaga brudar men här bler han jagad  

 

Kul tjejer!

 

Ja.... snusk hummer! Visst är han en han hund och älskar tikar!


Nu har Arrac bara fått vila sen vi kom hem för det är träningsgrupp i kväll också!   

Hundreda

Jag håller hundkurser, privatträningar och tar emot problemhundar.

Vill du veta mer gå in på hemsidan

www.hundreda.se

Om oss

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Följ oss

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards